søndag 6. februar 2011

Ensomt i natten

Det er søndag, og min kjære dro på gutteferie på fredag en ukes tid. Lillegutt er lagt, og jeg sitter her med lengselen min etter en ny baby i magen. Savner å sitte på kveldene og stryke magen og kjenne små spark. Gud,det er virkelig det beste som kan skje i livet. Merker at jeg er rimelig fokusert på bebiser om dagen ja..Igår gikk jeg på et kjøpesenter og så gravide og babyer rundt meg overalt og hele tiden...Koser meg med lillegutt selvfølgelig, men ønsker så gjerne at han skal få bli storebror..Så når sambo kommer hjem fra ferie neste helg, nærmer EL seg-og det passer jo perfekt;-) Da skal han få kjørt seg ja..hehe..Neida,vi skal ikke overdrive dette her, skjer det så skjer det..Men 2011-baby hadde vært kos det <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar