søndag 27. februar 2011

10 dpo

Da er det siste dagen før ikm-uken kommer! Gleder meg masse:-) Er 10 dpo idag og føler fremdeles mange murringer og det føles veldig ut som det har klaffet. Så om mensen kommer, er det nok dessverre en frøken som blir veldig skuffet..Mne om mensen kommer, så får jeg ihvertfall dykket i Thailand og evt drukket litt vin. Drar jo på familietur med lillegutt, med mormor, oldemor og gamleonkel;-) Jeg liker ikke å drikke alkohol sammen med lillegutt, så da må mormor evt være barnevakt en kveld. Men forhåpentligvis får jeg en positiv g-test neste uke, så da slipper det å bli aktuelt og jeg kan bare nyte ferien nygravid og lykkelig sammen med min herlige familie.
Positiviteten er tilbake ihvertfall, så nå får jeg bare holde ut til neste torsdag/fredag for testing.

Fant et bilde av celleutviklingen, og det skal nå være utviklet en blastocyst:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar