lørdag 26. februar 2011

9 dpo igjen

Hadde regnet litt feil jeg, så nå er det 9 dpo..Hehe...Idag har jeg følt endel symptomer egentlig, kom litt råmelk ut av ene puppen min, masse stikninger og murringer, føler meg liksom litt øm der nede, kvalm til tider, fryser litt-svetter litt. Og de berømte humørsvingningene er på plass;-) Pluss utflod, lurer på om jeg kanskje kunne skimte noe blekrosa i utflodet..
Ang humørsvingningene så holdt jeg på å klikke på en dame idag, orker ikke å gå i detaljer på hvem, hvor eller hvorfor- men det var ikke langt fra jeg rett og slett klikket skikkelig og hadde lyst til å gi henne huden full..Huff,scary å føle at man blir så sinna...På vei hjemme etter denne hendelsen, ble jeg plutselig veldig lei meg og begynte å tenke på Ma'en vi hadde i desember og ble skikkelig redd for at jeg skal miste igjen (om jeg er gravid)..Hver gang det stakk til fikk jeg en dårlig følelse av at jeg absolutt er gravid og at det absolutt kommer til å gå dårlig:-( Så hormonsvingninger de lux...
Er litt småredd for hvordan jeg skal takle dette om jeg faktisk er gravid..Håper jeg klarer å kose meg i svangerskapet og nyte tiden og spiren, og ikke bare være redd for å miste hele tiden og stresse meg opp med det og se på papiret hver gang jeg har vært på do i redsel for å finne blodspor...
Nei,jeg må tenke positive tanker, at det kommer til å gå bra! At kroppen min og vi er klare for dette nå, at det er meningen at vi skal bli 4 nå:-)
Så en liten sol som skal gi meg positivitet:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar