onsdag 16. februar 2011

Eggløsning

Ja,da fikk jeg positiv eggløsningstest idag. Det passet jo bra ,siden sambo kom hjem fra guttetur på lørdag kveld. Ble litt kos da selvfølgelig, ellers har vi ikke hatt mulighet før idag;-) Ettersom jeg forstår utfra positive eggløsningstester, er at egget slippes 12-48 timer etter positiv test. Så vi bør vel stå på imorgen og fredag også ihvertfall:-)
Håper,håper så inderlig mye at det klaffer nå og at spiren sitter hele svangerskapet slik at vi slipper å bli skuffet igjen. Jeg kommer nok til å skrive litt ofte nå fremover mot ikm, slik at jeg kan fortelle litt om symptomer eller ikke. Har hatt veldig stikninger i eggstokkene idag ihvertfall, så ble ikke veldig overrasket over positive EL-testen. Den ble forøvrig positiv på dag 17 denne syklusen (så EL er vel på dag 18 da..).
Krysse fingrene for at jeg får positiv G-test om 14 dager og at TR holder seg langt, langt unna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar