torsdag 24. februar 2011

9 dpo

Hei igjen!
Da har jeg såvidt stått opp til 9 dagen etter eggløsning, og syns det nærmer seg til ikm nå faktisk. Etter helgen, så kommer jo testuken min:-) Har hatt mensmurringer så og si siden eggløsning, så veldig spent om tanta faktisk skal komme eller ikke..Håper jo ikke da selvfølgelig;-) Det eneste som er positivt om jeg ikke blir gravid nå, er at jeg da kan dykke og kose meg med litt vin i Thailand. Vi drar jo om 29 dager eller noe, 4 uker igår..Så det går fort. Hadde jo vært sykt moro å dykket når jeg først er i Thailand igjen liksom..Men om jeg er gravid tør jeg ikke satse på det, fordi det er forsket for lite på det, til at de kan standfeste at det ikke er farlig for fosteret. Så da holder jeg meg på land eller snorkler tror jeg:-)

Vil gjøre alt for at det skal gå bra med denne spiren, siden jeg mistet sist:-( Kommer nok ikke helt over det, og kommer nok til å være ganske bekymret nå..Derfor kommer jeg til å holde meg mest mulig i ro og prøve å¨ikke stresse så mye. Var litt mye stress sist i Desember med forberedelser av kundemøter, julebord i Tsjekkia, konferanser i Sverige osv. Antageligvis hadde det sikkert ikke noe å si, da jeg må tenke at det ikke var meningen at det skulle bli noe av spiren-men man tar nok automatisk litt mer forhåndsregler neste spire.
Må krysse fingrene for meg! Jeg har så god følelse nå, bedre enn sist selv om jeg følte at jeg ble gravid da også-men det var noe mindre glede eller litt mer frykt. Akkurat som jeg på en måte visste det kom til å gå galt, slik at jeg ikke turte å begynne og glede meg ordentlig. Men nå SKAL det gå bra uansett!
Symptomer pr idag er murringer,stikninger og litt kvalme..Ellers ikke stort, puppene er ikke ømme i det hele tatt, men de pleier ikke å være noe spesielt ømme heller.. Ventetiden er allikevel litt lang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar