torsdag 24. februar 2011

8 dpo

Ja,da tror jeg at jg er 8 dpo (etter min beregning...). Positiv EL-test var den 16, og negativ igjen den 17-så da går jeg ut fra at torsdag var 1 dpo.. Ikke helt lett å regne seg frem til...Men kommer uansett ikke til å teste før tidligst neste fredag (sier jeg nå ihvertfall;-)). Formen er elendig, men nå har jeg jo blitt veldig forkjølet. Så jeg ligger rett ut pottetett, så dagene blir ekstra lange nå. Idag starter VM, så da blir det å følge med litt på det tenker jeg, kanskje prøve å komme meg ut for å kjøpe litt garn og begynne å strikke lue...Vi får se:-)
Ellers er symptomene som tidligere, en god del melkehvitt utflod, masse murringer og noe stikninger. Igår var jeg kald og varm om hverandre (føler kanskje litt det idag også..), men det gikk jeg utfra at var pga jeg var/er syk. Vi får se neste uke, om vi forhåpentligvis får noen gode nyheter.
Idag er det forøvrig 4 uker til vi reiser til Thailand, det skal bli utrolig godt å komme seg til sol og sommer og avslapning i disse dager. Føler meg ganske møkklei vinter og kulde. Håper jeg blir gravid, slik at jeg kan kose meg hjemme et år med lille bebisen og tenke gjennom hva jeg vil med livet mitt. Er litt i den situasjonen at jeg trives i jobb, men ikke helt med arbeidsoppgavene. Håper virkelig at jeg finner ut av det etterhvert, så det kommer jeg til å tenke litt på under mammapermisjonen, bare den tid kommer...
Så nå drømmer jeg først og fremst om sol og varme:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar