tirsdag 30. august 2011

Sykmeldt og kvalm...

Idag er jeg 7+4, og kvalmen brer seg over meg. Har sovet mye, men det gir seg ikke. Er så slitsomt og kjedelig, orker såvidt å reise meg opp. Men enda ikke kastet opp, så stolt av det. Føler kanskje at svimmelheten er noe bedre, men vi får se. Tar to jerntabletter hver dag, så det påvirker jo igjen tarmsystemet.
Ellers bladde jeg litt i svangerskapsdagboka jeg skrev når jeg ventet lille gutt og da fant jeg ut at jeg kjente første spark/bevegelse inne i magen i uke 16, og utenpå magen i uke 20. Så veldig spent nå, nærmer seg jo uke 8 og da går det jo fort til jeg kan kjenne noe liv. De sier jo gjerne at man kjenner liv noe før med nr 2 også:-)
På fredag reiser vi på ferie en uke til Tyrkia med et vennepar, det blir utrolig deilig-slenger med et bilde av herligheten:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar