torsdag 4. august 2011

Ny runde-12 DPO

Ja,det gikk jo skeis med svangerskapet i juni- tror nok jeg hadde en MA. ASterke følelser på graviditet, da kvalmen kom tidlig. Men dessverre varte svangerskapet ikke en uke engang. Ser på testen jeg la ut her 13 DPO sist, og den er mye svakere enn de jeg har fått nå. for ja,jeg er heldigvis blitt gravid igjen. Nå får vi bare håpe spiren sitter lengre enn sist. Må si at jeg føler meg mer optimistisk og positiv nå enn sist, hadde på følelsen at det gikk dårlig sist nesten rett etter eller når jeg testet. Var så svake streker, og slo ikke ut på legekontoret. Tok HcG som var hhv 15 og 18, så ble ikke veldig overrasket når blødningene kom.
Men ny runde som sag, og nå skal det klaffe. Nå skal lillegutt få bli storebror:-)
Legger ved et bilde fra 12 DPO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar