søndag 28. august 2011

7+2 Første ultralyd gjennomført

På fredag fikk jeg komme inn på Ahus til tidlig ul for oppfølging siden jeg hadde en liten blødning forrige mandag, og at jeg har mistet to ganger på rad. Og der fikk jeg en fantastisk nyhet, hjertet har begynt å slå og alt så veldig fint ut:-) Fikk ny time til ny ultralyd i uke 12, så kun 5 uker til neste gang. Oma lt var bra da også kunne jeg senke skuldrene betraktelig og trengte ikke mer oppfølging før den ordinære ultralyden i uke 18 igjen.
Fikk litt mer virkelighetsfølelse nå, men var utrolig nervøs siden hun gynekologen så så alvorlig ut, og ikke viste en følelsesladet mine og jeg ikke så skjermen selv..Heldigvis sto det en jordmor bak henne som pekte på hjertet som slo, og smilte litt til meg:-)
Legger ved et bilde av magen i uke 7, fremdeles kun luft:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar