tirsdag 23. august 2011

6+5

Nå er jeg snart 7 uker gravid, og det ser ut til å gå bra foreløpig. Hadde en liten blødning forrige mandag, i uke 5-men tror den var ufarlig. Føler meg ihvertfall veldig gravid, super kvalm, trøtt og sliten og svimmel. Vanskelig å få i seg noe særlig mat. Var hos legen første time på mandag og målte blodtrykk, tok blodprøver og fikk bekreftet graviditeten. Testen var veldig positiv. Legen sendte også inn henvisning til tidlig ul pga min bakgrunnshistorie og den blødningen, så grugleder meg til jeg får tilbakemelding fra sykehuset. Prøvde å ringe gyn.avd istad, men var ikke åpent enda.. Vi har bestilt oss ferietur neste fredag, så ønsker veldig gjerne UL før den tid.
Ellers går det vel litt mer og mer opp for oss at vi skal ha en liten baby, men jeg tør ikke håpe for mye før jeg ser et hjerte slå og at babyen har det bra. Så vi får krysse fingrene et par uker til, så håper jeg vi får bekreftet dette:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar