fredag 20. mai 2011

5 dpo

Igår prøvde jeg også å skrive et innlegg, men pcen krasjet...Men nå er jeg altså en dag nærmere ikm. 5 dpo, regner med at egget evt skal feste seg snart;-) Om det har blitt befruktet..Jeg har store forhåpninger til at noe har skjedd, så blir spennende å se om intuisjonen stemmer. Idag har jeg flere symptomer:
*endel hvit, melkeaktig utflod
*såre brystvorter
*mye murringer
*litt emosjonell

Det er foreløpig de symptomene jeg har, så nå er jeg flink til å ta folat og tenkte jeg skal være flink til å få i meg omega 3 også. Det var jeg ihvertfall første svangerskapet og da gikk jo alt så fint:-)
Tatt endel tester på nettet, kinesisk fødselshoroskop osv og alle viser at vi skal få en jente om det har klaffet nå;-)
Så vi får se om spådommen inntreffer <3. Jeg prøver ihvertfall å ikke stresse med noe, selv om jeg er utrolig spent. Som tidligere nevnt er en nær venninne av meg gravid, 9 uker idag, og det hadde vært så stas om vi kunne delt denne tiden sammen. Men er det meningen så klaffer det vel, må bare ikke gire meg opp for mye. Dessuten skal jeg på båttur imorgen og har planer om å drikke litt, ble bare usikker på om jeg burde gjøre det? Kan alkohol hindre egget i å feste seg? Det er det eneste jeg er skeptisk til, fordi det er for tidlig til at det kan påvirke fosteret. Jeg må leve som normalt til jeg får en positiv test tenker jeg..
Wish me luck!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar