onsdag 18. mai 2011

3 DPO

Tiden mellom EL og IKM er forferdelig lang og spennende. Skulle ønske jeg kunne testet idag og fått vite om det er en liten spire i meg eller ikke. Men det er jo ALTFOR tidlig dessverre, egget har vel ikke festet seg en gang. Det murrer voldsomt nede da, og jeg syns jeg har symptomer allerede som sliten,kvalm,murringer både foran og bak ryggen..Så jeg blir vel lurt;-)
Men magefølelsen sier at det er en liten spire på gang nå, en liten jente..Hehe,men vi får se-aller helst drømmer jeg om at det virkelig er en spire der, slik at vi får en lillesøster eller lillebror til lillegutt 7 februar 2012.
Men sjansene er vel ikke store...Selv om jeg syns vi har jobbet litt nå da, men vi burde vel kost oss dagen etter positiv EL-test også...SÅ om det ikke klaffer denne måneden, så må vi få med den dagen neste syklus. Så nå er det bare å holde ut denne og neste uke, så får vi se om jeg klarer å unngå å teste før ikm..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar