onsdag 25. mai 2011

10 DPO

Da er jeg visst plutselig på 10 DPO allerede:-) Det gikk ganske fort nå pga jeg var på salsacruise i helgen. Og sliten resten av uken..Jeg drakk på salsacruiset da, jeg orker ikke å tenke på hvis jeg er gravid osv..
Men symptomene er absolutt der, jeg er temmelig sikker på at jeg er gravid! Om testen viser negativt til helgen, blir jeg svært overrasket..Jeg er superkvalm og dårlig form hele døgnet, veldig trøtt, ømme bryster, murringer,endel utflod,veldig tørst...Kan ikke huske at jeg har hatt så mye symptomer tidligere eller under de andre svangerskapene..Så jeg vil jo si at dette lover godt. Tenkte jeg skulle ta en test for moro skyld istad, men jeg fant de ikke. Fant de til slutt nå da, men nå er det jo kveldsurin og..Jeg tror vel generelt ikke jeg produserer hcg så tidlig, men man vet jo aldri. De andre gangene har jeg testet akkurat på ikm eller en dag før..
Blir spennende:-) Magefølelsen sier at en liten jentespire har funnet veien inn i magen min, så vi får se. Prøver å ikke gire meg for mye opp og håpe for mye, men er bare en veldig sterk følelse jeg har.
Oppdaterer om jeg tester senere:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar